10 wrz 2009

fotopasja.

Uwielbiam fotografię. Daje tak wiele możliwości, uczy patrzenia na świat trochę inaczej. Niesamowicie klimatyczne Pożyczyłam je do małej sesji, bo miałam ochotę na zdjęcia w b&w. Takie przedmioty mają dusze - każdy z nich kiedyś komuś służył, utrwalał na kliszach piękne chwile. Teraz dostojnie odpoczywają na półce i cieszą nasze oczy - są naprawdę piękne.









Powoli, powoli kończę też kolejne handmade'owe serduszko z lnu i koronki. Niedługo być może pokażę, co udało mi się wykombinować.
Pozdrawiam Was serdecznie w ten ciepły i słoneczny jesienny już dzień.

12 komentarzy:

  1. masz rację - te stare aparaty mają to "coś". też uwielbiam fotografować i aparat zawsze wszędzie ze mną jeździ (nowoczesny, ale też go uwielbiam), tak sobie teraz myślę, że to był świetny wynalazek - przenosi obrazy z naszych oczu na wieczną pamiątkę

    http://www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. te stare apararty mają "duszę"..
    również bardzo lubię fotografować, ale moja cyfrówka właśnie zastrajkowała i to teraz, gdy zaczęłam swoją przygodę z blogiem..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalejesz Kochana, z czego się bardzo cieszę! Wizyta Ciebie jest dla mnie zawsze miłym zaskoczeniem. A o aparatach lepiej nie napiszę, bo może mi się wypsnąć, że strasznie zazdroszczę;)
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia.Szczególnie to ostatnie ze zdjęciami o nierównych brzegach..
    Super!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ach! i ja uwielbiam stare fotografie i sama uwielbiam fotografować.. choć nie robię tego tak dobrze jak Ty, to sprawia mi to ogromną frajdę :)
    Piękne fotki - jak zwykle :) Zazdroszczę kolekcji aparatów :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie uwiecznione! bardzo lubie bialo-czarne fotki...a i teskni mi sie do klisz i ich wywolywania...do magicznych momentow w pracowni...ahh...to byly czasy...moze znowu odbuduje ciemnie.
    Buziaki,
    magdalena/color Sepia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia piękne.Bardzo lubię czarno-białe fotografie.A Twoje są wyjątkowe.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sesja zdjęciowa, ja oprócz pasji widzę tu również talent

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ zazdraszczam kolekcji... moim marzeniem jest taka kolekcja starych aparatów... a i zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham stare aparaty, zazdroszczę kolekcji... ja miałam kiedyś tylko dwa - zabytkową lustrzankę mojej babci, ale ktoś ją kiedyś po cichu wyniósł :( i zenita, którym sama w dzieciństwie trzaskałam fotki :) ciągle na chodzie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo piekne foto-aparaciki tez mam pare taki sztuk,mąz w swoim czasie ,też zbierał :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, te aparaty wywołują wspomnienia.. pamiętam jak mój ojciec zawsze szalał ze swoją pierwszą Nikonową lustrzanką.. kiedy ja jeszcze nawet nie wiedziałam co to aparat. A zdjęcia b&w to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń