5 sie 2010

syfony i... lawendowe CANDY!

Wczorajszą sesję urządziłam sobie w miejscu, w którym jeszcze dotychczas zdjęć nie było. Skarby znajdujące się tam powaliły mnie na kolana! Znalazłam dwa starusieńkie, piękne syfony (a przecież ostatnio postanowiłam takich poszukać!), książkę kucharską z 1902 roku i zeszyt z przepisami praprababci Pewnego Pana. Do tego wspaniały stół z pięknie spatynowanym blatem... Naturalnie "zniszczone" przez naturę drewno jest niesamowite. Sesja była wyjątkowo przyjemna, tylko strasznie atakowały mnie komary. Ale jestem zadowolona. Od dziś mam 4dni wolnego i... humor dopisuje!



Postanowiłam podzielić się z Wami czymś, co wprawia mnie we wspaniały humor. Moja zdolna Mama w kilka dni stworzyła tak piękne woreczki, że chodzę cały czas obok nich, ciągle biorę je do ręki, oglądam... Wyglądają cudownie - jak z jakiejś niesamowitej galerii. Chciałabym, aby dwa woreczki napełnione lawendą, trafiły do Was, odwiedzających mojego bloga. Dlatego od dziś zaczyna się CANDY!
Zasady są standardowo proste - należy wpisać się w komentarzach do tego postu i umieścić informację o cukiereczkach na swoim blogu ( oczywiście, jeśli ktoś bloga nie ma, to informacji nie umieści, ale jak najbardziej może wziąć udział w candy ).

CANDY będzie trwało od dziś do 20. sierpnia, do godziny 24:00.





Zapraszam do wpisywania. Chętnie podzielę się tymi przecudownymi woreczkami, bo warto żeby te śliczności, stworzone przez moja Mamę, zdobiły i Wasze domy.

Buziaki!

100 komentarzy:

  1. Witaj! Woreczki przecudnej urody, a ja ciekawa jestem jak się prezentuje ten stół o którym piszesz...? Polowanie wygląda na naprawdę udane - pozdrawiam - maura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja się piszę na woreczki. Jak wygram będę miała 2 mniej do uszycia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Chyba swoją babcię o takie poproszę, jeśli mi się w losowaniu nie powiedzie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką przyjemnością przystępuję do zabawy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne syfony, szkło jest rewelacyjne!
    Woreczki Mamine śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniutkie woreczki! ustawiam sie w kolejeczce. Blog dodaję do swojej listy

    OdpowiedzUsuń
  7. na takiego cukierasa to zdecydowanie się piszę... info na blogu oczywiście zamieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku,jakie śliczne, staję szybciutko w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się z przyjemnością na takie piękne woreczki.
    Zdolna Mama:)
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pozdrawiam zdolną Mamęi jeszcze zdolniejszą córcię!i w kolejce po candy grzecznie staję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne syfony!Ten niebieski podobny do mojego ale Twój ma jakieś ozdobne szło.
    Aguś, piękne zdjęcia!!
    Bardzo bym chciałam wygrać woreczek!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Woreczki prześliczne, a twoje zdjęcia jeszcze dodają im "smaku", więc z wielką przyjemnością zapisuję się na takie cukiereczki ;)) Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, ostatnio wpadłam na Twojego bloga, zapewniam będę tu często, a woreczki cudne- zapisuję się.
    Uściski Ewa S:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Woreczki urody cudnej,wpisuję się i ja po te Cukiereczki.Pozdrawiam.....
    Syfony świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę i ja po woreczki stanąć w kolejce?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Woreczki przecudne !!!
    A kolejka już długa się ustawiła ... ale co tam stanę może się uda ???
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie tez o miejsce po Candy poprosze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień Dobry

    Dziś stanęła tutaj moja noga więc wpisuje się na tego cudownego .

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Aga. Podziwiając Twoje zdolności (i Twojej mamy oczywiście również) przybywam do Ciebie w ślad za zaproszeniem z FF. Nie mam bloga, bo nie mam takich zdolności jak wiele z osób tutaj, ale zachwycam się Waszymi większymi i mniejszymi dziełami.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Ludzie bowiem
    to anioły bez skrzydeł,
    i to jest właśnie takie piękne,
    urodzić się bez skrzydeł
    i wyhodować je sobie..."

    W odpowiedzi, cytat z filmu "Dura"

    "Люди очень похожи на ангелов ,только у них кто-то крылья украл".
    Ludzie są bardzo podobni do aniołów, tylko ktoś ukradł im skrzydła :)

    To PRAWDA. Często czuję się uskrzydlona i latam po obłokach swego kolorowego świata.
    A jak patrzę na Wasze cudne blogi to odrywam się od swej codzienności. Może się odważę na taki lot z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne sa! Moze bede miala szczescie?
    A te syfony... ach, takie wlasnie szukam bardzo intensywnie.... ale NIC! Szczesciara z Ciebie, sa super!
    Na candy sie zapisuje, a jak!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ śliczne te syfony!
    A do candy dopisuję się i ja, woreczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Już pisałam do Looki , że po moim candy zapanowała super moda na stare syfony- to wspaniale.Prześliczne zdjęcia robisz . Są takie klimatyczne.Pozdrawiam z plaży.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tup tup, podziwiając Twój talent (mamy oczywiście również) przydreptałam Aga do Twojego bloga. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietne fotki robisz!Cudne woreczki stworzyla Twoja mama, one wiedza co piekne :) Prawda?
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  26. juz sie zapisuje po woreczki cudnej urody:-)
    Pozdrowienia dla szanownej mamusi!
    Sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze te woreczki :) Piękne w swojej prostocie. Nigdy nic nie wygrałam, więc chętnie spróbuje swego szczęścia.

    Pozdrowienia z Krakowa!
    Ola
    brise1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile takich syfonów wyrzuciłem jak byłem młody i głupi to już nie pamiętam...teraz wracają wspomnienia. Pamiętam, jak całe skrzynki drewniane jeszcze, wymianiało się na pełne...to były czasy!
    A babcia...skarb prawdziwy! Sto lat życia!
    Staje w ogonku po cukierki.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne syfony, piękne woreczki i jak zwykle wspaniałej urody zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zakochana w stylu w jakim tworzysz te piękne zdjęcia, zaglądam tu często i za każdym razem nie mogę wyjść z podziwu...bardzo bym chciała być szczęśliwą posiadaczką woreczków :) bo i lawendę kocham...zapraszam na mojego skromnego bloga i pozdrawiam
    Moni

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne woreczki,a syfony marzenie!
    Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi :-)

    http://laboratoriuminspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pamiętam te syfony, kiedy to było, całe wieki temu :)
    I to bieganie do punktu, w którym je napełniano ... dopiero potem pojawiły się syfony, które można było napełniać w domu, to znowu kupowanie naboi do nich.
    Woreczki przepiękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. mmmm uwielbiam lawendę, woreczki też są prześliczne wiec chętnie zapiszę się na te słodkości :)

    pozdrawiam cieplutko

    http://poradnik-domowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzeczywiście woreczki cudne, dlatego chętnie się zapisuję:)

    pozdrawiam
    !

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne to i ja się wpisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja chętna jestem na taki woreczek :) Pozdrawiam cieplutko\!

    OdpowiedzUsuń
  37. Woreczki [prześliczne, wcale się Tobie nie dziwię, że co rusz je oglądasz - na pewno szkoda ich do szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne woreczki. co w nich jest ? zapisuje sie do głosowania

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Twojego bloga. I nie dla candy :)
    Uwielbiam i już :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Woreczki rzeczywiście prześliczne, zwłaszcza ta koronka z motywem różanym:) Cała sesja rzeczywiście niesamowita, bardzo podoba mi się ta rozklekotana książka i pożółkłe stronice...

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie przyłącze się do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. woreczki cudnej urody, a syfony niezapomniane, jeszcze dziś czuję jak mnie bąbelki łaskoczą w nos :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. No to i ja ustawiam się do losowania. Może mi się poszczęści! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podziwiam Pani zdjęcia i pomysły od jakiegoś czasu i bardzo mi się podobają. Własnego bloga jeszcze nie mam, ale na woreczki miałabym chęć. Pozdrawiam cieplutko Dorota z Częstochowy

    OdpowiedzUsuń
  45. też ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  46. Aga, komentując na FB nawet nie śniłam o tym, ze zechcesz sie podzielić takimi wspaniałościami :)
    Oczywiście chciałabym spróbować , może szczęscie się do mnie chociaz raz sie uśmiechnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  47. Woreczki faktycznie śliczne, więc i ja staję w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piekne woreczki to jak nie przylaczyc sie do zabawy! Z przyjemnoscia poczekam na losowanie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam serdecznie :)
    To może i ja szczęścia spróbuję w Twoim pięknym candy?
    Oglądałam Twoje zdjęcia na kilka miesięcy wstecz i jakże urzekły mnie małe doniczki w kształcie koron... Ojejku, coś pięknego.
    W ogóle masz masę pięknych rzeczy i bardzo dobrze chwytasz je na zdjęciach.
    Pozdrawiam Cię i zapraszam w wolnej chwili na bloga :) Co prawda nie "siedzimy" w tym samym, ale może znajdziesz coś dla siebie :)
    Bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam lawendę!!
    Byłabym przeszczęśliwa gdyby te woreczki trafiły się właśnie mnie!
    Informacje o Twoim Candy umieszczam tutaj:
    http://pomyslolek.blogspot.com
    Zapraszam do siebie i z niecierpliwością oczekuje losowania!:)
    Na pewno będę tu zaglądać częściej
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Z miłą chęcią zapisuje się na tak pyszne cukierasy!
    Twoja mama ma niesamowicie zdolne rączki ;) Pozdrów ją serdecznie!
    A zdjęcia jak zwykle - niesamowite, zazdroszczę sposobu postrzegania świata ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  52. z ogromną przyjemnością się na mamusine śliczne woreczki zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  53. wyjątkowej urody są te syfony! na woreczki też się zapisuję, chociaż do losowań szczęścia nie mam, ale spróbować warto. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wreszcie odnalazłam twój blog! Od dawna szukałam w sieci swoich utraconych linków i dziś dotarłam do ciebie, Agusiu. Piękne candy, więc się zapisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. :) cudnie że chcesz się nimi z nami dzieli:) przy okazji zapraszam na moje wyzwaniowe candy:) link na górze:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Staję w kolejeczce po cud - woreczki i zapraszam do siebie na comiesięczne Candy hojowe :-)
    buziaki
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję mamie talentu ;) chętnie przygarnę choć jeden taki cudny woreczek...

    OdpowiedzUsuń
  58. To ja też chętnie spróbuję szczęścia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Woreczki są cudne chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  60. Znaleziska niesamowite! Do zabawy przyłączam się z wielką chęcią bo woreczki urzekły mnie niesamowicie. Pozdrawiam cieplutko

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. i love lawenda and i hope for me:)
    Great from Belgie

    OdpowiedzUsuń
  62. Na tak piękny i pachnacy prezent i ja mam chęć ogromną...

    megliken@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. cudowności ustawiam się grzecznie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  64. syfony są bajeczne!Ale woreczki uszyte przez mamę jeszcze piękniejsze:)dlatego się zapisuje:)Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Udana sesja, piękna sceneria. Chętnie wezmę udział w zabawie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Woreczki z lawendą...To zdecydowanie coś dla mnie :-). Dołączam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  67. woreczki są prześlicze!!! ach... i zapach zapewne wprawia w dobry nastrój! z przyjemnością przygarnęłabym to cudo!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  68. ja tez chetnie wezme udział
    relacao.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. to i ja się połakomię :) jestem pod wrażeniem Twoich fotografii...

    OdpowiedzUsuń
  70. Woreczki cudne. Chętnie przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Syfony też mnie oczarowały, a woreczki przecudne. Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  72. Dołączam do kolejki, choć baaaaardzo długa. Pozdrawiam
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Aga, masz niebanalne spojrzenie na świat i jego elementarne najczystsze piękno. Pozdrawiam mocno Beata

    OdpowiedzUsuń
  74. Ojojoj ale długa kolejka, ja cichutko stanę w niej,
    a woreczki są cudne, co do syfonów to wieki ich nie widziałam a co dopiero o piciu oranżady z nich!! Same cuda u Ciebie:)
    Przy okazji zapraszam na moje cukieraski,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Wspaniałe woreczki, zgrzeszyłabym nie zapisując się
    janola
    http://haftyoli.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. zapachniało... nie mogę nie spróbować szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam takie kreatywne miejsca dzięki którym inaczej patrzę na otaczjący mnie świat, doceniam te przedmioty, które jeszcze rok temu wyrzuciłabym na śmietnik bo stare i zniszczone...

    woreczki śliczności w candy biorę udział pierwszy raz mam nadzieję, że szczęście mi dopisze;)

    pozdrawiam Aka

    ISZSONIIA5@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  78. Przepiękne woreczki :) z chęcią zapisuję się na candy :)
    gosainthan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. zapisuje się i ja !!!! cudowne miejsce, klimatyczne, będę podglądać !!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Jakie cudne syfony, ach marzenie . A jakie cukieraski mniam mniam. Staję w kolejce i ja
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękne woreczki! Do tego z lawendą! Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  82. równiez zapisuję się na Candy :) a woreczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się do candy! Woreczki... cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Z miłą chęcią zapiszę się do długaśnej kolejeczki, bo bardzo mi się podobają cukierasy ;)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczne woreczki i piękne-stylowe syfony.
    Przypominają mi dzieciństwo:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zdążyłam jeszcze??? :)
    Przepiękne i stylowe woreczki woreczki stworzone przez bardzo zdolną kobietkę!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  87. z przjemnościa ustwiam sie w kolejce i pozdrawiam goraco cudny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Oh, that`s such a beautiful blog!! I saw it by "Dagi" and I am amazed! Where did you get the beautiful bottles from?? Sooooo nice! :-))

    Greetings from Austria!

    Nora

    OdpowiedzUsuń
  89. również chciałabym spróbować!
    takie cuda...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczności! niestety bloga nie prowadzę, ale...mnie, mnie wybierz :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ach i ja się jeszcze załapię! :)

    OdpowiedzUsuń
  92. To ja na samym koniuszku siedze i czekam na woreczki...moze do mnie sie szczescie usmiechnie!

    OdpowiedzUsuń
  93. hmm...czyżbym jeszcze zdążyła ? piękne są faktycznie! podobają mi się, Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  94. Woreczki przepiękne!!
    Syfony godne pozazdroszczenia, a Twoje fotografie zachwycające (standard!)

    Serdecznie pozdrawiam po wakacyjnej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń