4 mar 2013

PORA NA SKANDYNAWIĘ, czyli...

... moje warsztaty w poznańskim SPOT.'cie.

10.03.2013 / godz. 12:00


W transferowych grafikach zakochałam się jak tylko je ujrzałam. Do tego czerń i biel, typografia i duch Skandynawii już gości w naszych domach.

Na warsztatach pokażę Wam jak zrobić transferowe poduchy i poopowiadam trochę o trendach w skandynawskim wyposażeniu wnętrz. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam, zostało już tylko 5 wolnych miejsc. Zapisywać można się tu -> KLIK!





Pozdrawiam,
Agnieszka.

9 komentarzy:

  1. Aga świetne warsztaty i cała ich idea:) szkoda, że nie we Wrocławiu:) jaaaaakaaaa boska ta poducha:0 gdybym sprezentowała coś takiego teściowej i jej beaglowi to chyba by skakali z radości:)
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto, Puchu :-) Dlaczego w Poznaniu? :-) Na Śląsku też są spragnione kobiety takich warsztatów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie w Gdańsku?? Zapraszamy do Trójmiasta!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny psiak! :)
    Ahh szkoda, że nie u mnie te warsztaty :( ale powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj z miłą chęcią bym się zapisała
    ale troszę za daleko :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. podusia jest piękna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na podstawie tych komentarzy ustawisz sobie, Aga, całe tournee! Możliwe, że będziesz musiała zabrać paszport! ;) Wpisuję się na Trójmiasto i widzę, że jestem już druga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, widzę tu mocną ekipę z Trójmiasta :)
    Pozdrowienia z Gdańska!

    OdpowiedzUsuń