6 mar 2014

oksymoron.

Dawno już nic nie aranżowałam z myślą o zdjeciach na bloga. Obawiałam się, że nie będę miała pomysłu. Myślałam o tym, że chciałabym pokazać Wam coś nowego, ale żadna nowość nie pojawiła się u nas w domu od ponad miesiąca. Jak na mnie to długo! Dlatego po wczorajszej wizycie w TkMaxx'ie nie posiadałam się ze szczęścia - spełniłam kolejne wnętrzarskie marzenie i zrobię zdjęcia! Cudnie!



Do takich geometrycznych szklarenek wzdychałam już od dawna. W TkMaxxie to cudo stało i czekało na mnie. Jestem pewna. A Pan, który widział moją reakcję (pisk i głośne "o mój boże! cudowne, wspaniałe, Mamo, Mamo musze to mieć!") chyba miał niezły widok, bo później kilka razy minęłam go przy różnych regałach, i za każdym razem wymownie się uśmiechał.


Jeśli szukacie białych szafirków (to brzmi jak oksymoron!) to zajrzyjcie do IKEI. W poznańskiej jeszcze wczoraj zostało kilka doniczek.


Uwielbiam apteczne butle, gałązki z pączkami i ten moment, kiedy wiosna naprawdę poważnie wygląda zza rogu. Jest super! W weekend szykuje nam się spacer z dwiema pięknymi wyżlicami czeskimi - trzymajcie kciuki, bo będę robiła PSIESJĘ zdjęciową!

Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo już wiosennie,
Agnieszka

13 komentarzy:

  1. O rany, ta bryła jest naprawdę piękna! I teraz też taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zakup. Ja też uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jak pięknie. Szklarenka zupełnie jak od Agnieszki z Agnetha Home :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i śliczna :) U mnie już za tydzień będzie TK Maxx - akurat po drodze do pracy będe miała :) Już się szykuje w blokach startowych ;) Zapraszam w nowe miejsce (choć blog stary): ujuki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Naprawdę piękna! Generalnie cała kompozycja chwyta mnie za serce! Też poluję na apteczne drobiazgi i czekam z cierpliwością, może kiedyś mi się poszczęści. No i nie można przejść też obojętnie obok kalendarza - jak dla mnie jest genialny. Pozdrawiam ciepło, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne aranżacje i piękne przedmioty :)
    Za tydzień nareszcie otwierają tk maxx u nas w mieście :D
    Nie raz buszowałam w tym sklepie bywając na Wyspach. Ach! tam to dopiero wybór towaru! Byłam w warszawskim i niestety nawet w połowie nie umywa się do irlandzkiego, czy angielskiego..

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko fajne, już nie mogę się doczekac ja sama będę mogła urządzać się u siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska szklarenka! Buteleczki też! można tak patrzeć i patrzeć, i patrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  9. W katowickiej nie było w tym tygodniu. Zakup świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest! Jaka szkoda, że nie mam za dużych możliwości buszowania po sklepach...gratuluję udanego łupu i równie udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała kompozycja jest cudowna! A szklarenka, no cóż ... Zakochałam się w niej! :D I w pierwszej chwili też pomyślałam, że jest od Agnieszki z agnethahome :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam apteczne (jak dla mnie laboratoryjne) buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam tk maxx i za kazdym razem jak tam jestem to coś wypatrzę

    OdpowiedzUsuń